woensdag, 15 juni 2011

185. Dienstbaarheid bij Decathlon

Voor het eerste onderhoud van hun plooifietsjes trekken Albert en zijn Rozemieke naar het grootwarenhuis, waar zij vorig jaar dienen brol hebben gekocht.

Ze hadden daar toen gezegd dat ze na drie maanden nog eens mochten langskomen om hun ijzerwinkel een beetje bij te stellen. Die drie maanden zijn dus uitgerokken tot 1 jaar en 4 dagen.

‘Ja mijnheer, dat bijstellen is wel niet ‘verniet’ hé en uwen garantie van 1 jaar is voorbij.’ Die pipo van het warenhuis gebruikte nog de klassieke dooddoener: ‘als we dat voor één mens doen, dan moeten we dat voor Jan en alleman doen’.

En als je dat niet gelooft, dan heeft uw dienaar een ander verhaal voor u.

Heel toevallig zijn de omstandigheden van mezelf en mijn halve trouwboek ongeveer identiek aan die van Albert en zijn Rozalientje. Het grote verschil is dat wij onze stalen veulentjes bij Decathlon kochten. De vriendelijke kerel wist goed dat ik amper een konijnenpootje had om op te staan maar zei geruststellend: ‘we zullen zien wat we kunnen doen, kom binnen een half uurtje maar terug’.

Na een half uurtje was de gevaarlijke speling op het stuur van het ene fietsje weggetoverd, en het beestje was, net zoals het tweede fietsje, optimaal afgesteld.

Slide24.jpg

Thanks Glenn, van ons krijg je dit nietige rubriekje en de waardering voor optimale dienstbaarheid.

 

22:06 Gepost door Joris Luyten | Commentaren (1)

Commentaren

En dan komen klanten terug hè...bij die eerste zaak gaat nooit meer iemand nog een fiets kopen! Dus het is ook in hun eigen belang dat ze klantvriendelijk zijn. Als ze dat allemaal zélf nu ook eens doorhadden...deze meneer in ieder geval wél! Gelukkig voor jullie...én voor de Decathlon! ;-)
Groetjesss!

Gepost door: mizzD | woensdag, 15 juni 2011

Reageren op dit commentaar

De commentaren zijn gesloten.